Help Desk for Immigrants


HELP DESK FOR IMMIGRANTS -NEVONTA JA OHJAUSPISTE PALVELEE KEVÄTKAUDELLA 2020 SEURAAVASTI:

*Aikavarauksilla paikan päällä:

Maanantaisin ja keskiviikkoisin klo 12-16

*ONLINE päivystyksenä (puhelin, WhatsApp, sähköposti) Ma, Ti, Ke ja To klo 12-16 välisenä aikana: info@imatrankipina.com tai WhatsApp: +358 503 543 333

*Verkkoasiointi – apupiste (kela, vero.fi yms.) paikan päällä: Ma, Ti, Ke ja To klo 12-16 (20.1.2020 alkaen) 
info@imatrankipina.com tai puhelimitse: +358 503 543 333

Yhteystiedot:
Tainionkoskentie 10 (Koskenportti) 
puh. +358 503 543 333 
aikavaraukset ja tiedustelut sähköpostitse: info@imatrankipina.com 

MISTÄ MUUALTA SAAT APUA? 

Eksoten maahanmuuttopalvelut palvelevat sinua seuraavasti: 
Palveluneuvonta torstaisin klo 13-15 ilman ajanvarausta. 
Venäjänkielinen neuvonta ma, ti ja pe klo 13-14, puh. 040 715 5327. 
Käyntiosoite: Tainionkoskentie 1,  2. krs, 55100 Imatra. 

Käännös- ja tulkkausasioissa käänny tulkkausammattilaisten puoleen (esim. Tulkkaustoimistot, tai tiedustele mahdollisuudesta tulkkaukseen Eksoten maahanmuuttopalveluista). 

Yritys- ja yrityksen perustamiseen liittyvissä asioissa ota yhteyttä Imatran seudun kehitysyhtiöön (kehy.fi, puh. 05 235 2220) 

Oikeudelliset asiat (lakimiespalvelut, oikeusneuvonta): Imatran ja Lappeenrannan oikeusaputoimisto: puh. 029 566 0300